"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

woensdag 14 maart 2018

Verjaardagskalender 2 De Zomermaanden / Birthdaycalender 2 The Summermonths

Oeps, terwijl ik geveld ben door de griep, ben ik mijn blog doorgelopen en kwam tot het besef dat ik de zomer- en herfstmaanden van de verjaardagskalender nog niet had laten zien... Dus hier de zomermaanden:
Oeps, while I am almost out from the flue, I was checking my blog and saw that I hadn't shown the summer -and autumnmonths of the birthdaycalender... So here are the summermonths:



Deze liet ik al eerder zien hier:
This one I showed earlier here:




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Chocolate Baroque Floral Notes en Tangled Fragments
Inkt: DO Wildhoney en Versafine Onyx black
Overige: Correspondentiekaart en Tombow Paars en groen met water



Deze liet ik al eerder zien hier:
This one I showed earlier here:




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Chocolate Baroque Sketchy Doodle Landscape en Tangled Fragments
Inkt: Versafine Onyx black, Memento Tangelo, Cantaloupe, Lady bug en Bahama blue
Overige: Correspondentiekaart en Caran D'Ache kleurpotloden



Deze liet ik al eerder zien hier:
This one I showed earlier here:



Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Stampinback
Stencil: Stampinback
Inkt: Versafine Onyx black, DO Twisted citron, Lucky clover, Spiced marmelade en Salty ocean
Overige: Correspondentiekaart, naskerpapier, blendingtool, waterpen, Zig CCbrushes, zwarte fijnschrijver, kwast en water, witte Sharpie



Creatieve groetjes,
Gerrina

5 opmerkingen:

  1. Oh bah, ook al griep!! Beterschap!
    Je pagina's zijn weer erg mooi, wat een mooie kalender zal het zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Gerrina !
    Ik loop ook al een week te snotteren !
    Beterschap !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous floral scenes, Gerrina ... wonderful for your calendar! Do hope you're feeling much better very soon! Hugs, Anita :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk deze vrolijke en zonnige kalenderbladen. Ze zijn prachtig. Balen dat je toch nog het staartje van deze griep epidemie te pakken hebt. Beterschap & pas goed op jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie, zonnige kalenderbladen. Beterschap, 'k hoop dat je vlug beter bent Gerrina.
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina